Re: Moduly do kontaktního pole

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Sobota Říjen 21 21:36:46 CEST 2023

pouzivam takyto "hrot" do mikropajky a ide naraz, lahko a bez poskodenia
odletovat cely konektor, alebo hocico ine

https://uk.farnell.com/oki/smtc-162/tip-cartridge-soldering-blade/dp/2675741?ost=2675741

https://uk.rs-online.com/web/p/soldering-iron-tips/6750745

v pripade, ze do tvojej take neexistuju, zober si najvacsi hrot aky mas
a kusok hrubsieho medeneho plechu, zohni do U, z vrchu budes ohrievat a
zo spudu tahat konektor. Niekolko podobnych nastavcov com robil na
specificke suciastky (4-vyvodove VF tranzistory, alebo koaxialne
konektory).

Mozno dlha slucka do trafopajky by isla, ale kluc k uspechu je, ze to
musi byt plne cinu, koli prenosu tepla na vsetky piny naraz. Nie som si
isty, ci sa tekuty cin udrzi v niekolkych cm slucky.

b.