OT: PC: CORELDRAW 2019 SE migrace pc / kde asi lezi konfiguracni soubory, klavesove zkratky atd. ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Sobota Říjen 21 19:12:38 CEST 2023

klavesove zkratky v registrech ?
spis je smutny, ze na tohle nejak nemyslej. kdyz uz na zprovozneni
clovek musi mit u nich nejakej ucet. ulozit tam konfiguraci pri migraci
by snad nebyl problem. menit pc atd. neni zadna exotika. prosel jsem(a
nechal si prelozit) par vysledku co nabidnul gugl a bida. jeste se mrknu
do toho starsiho pc, protoze pri odinstalovani se to ptalo jestli
ponechat uzivatelka data a to jsem souhlasil. treba se tam neco
povaluje. prechod na jinej pc po x letech je proste opruz :-( odkladal
jsem 10 mesicu, nez byla odvaha a trosicku casu :-)
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Lovosice