Re: Výpadky příjmu pozemní TV

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Pátek Říjen 20 09:09:20 CEST 2023

Používal jsem ji kousek od Rychnova nad Kněžnou, kde je signál z Černé Hory
nebo z Hradce Králové (?). Tedy asi 50km. Musela být vysoko, pak fungovala,
v úrovni přízemí tam signál není.

Nic za ní nechci, alepoň zmizí krabice. Dopravu zařídí kolegyně, každý den
balíky přes Zásilkovnu posíláme.  Napište mi soukr. adresu a do jaké
Zásilkovny to poslat a zařídím to.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com
Tel. +420 777 232 485

Papouch s.r.o. - vývoj
Papouch store s.r.o. - obchod
Papouch production s.r.o. - výroba
Workmonitor s.r.o. - monitorování výroby