Re: Výpadky příjmu pozemní TV

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Pátek Říjen 20 07:53:14 CEST 2023

Zdravím,

mohu Vám nabídnout tuto anténu:
https://www.datart.cz/Pokojova-antena-PHILIPS-SDV8622-12.html .

Byla používaná asi měsíc, než jsme po rekonstrukci udělali pořádnou. Nic za
ní nechci, nemám pro ni využití. Můžu dnes poslat přes Zásilkovnu nebo DPD.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com
Tel. +420 777 232 485

Papouch s.r.o. - vývoj
Papouch store s.r.o. - obchod
Papouch production s.r.o. - výroba
Workmonitor s.r.o. - monitorování výroby