Re: návrh tiáků

Milan Kratochvíl krata.milan na seznam.cz
Čtvrtek Říjen 19 17:13:11 CEST 2023

Zdravím všechny

Něco podobného se dělo kolegům, ale našli způsob jak to odstranit
programem. Jestli si dobře pamatuji tak dotyčný pin přepli na výstup a
nastavili, že je typu PUSH PULL. Pak několika pulzy nastavovali 0 a 1.
Nakonec konfiguraci vrátili na původní pro vstup a ten již fungoval jak má.

Hezký den

Milan