RE: návrh tišťáků

Ladislav Kručinský ladislav.krucinsky na hermanicky-pivovar.cz
Středa Říjen 18 20:34:19 CEST 2023

Já to zle neberu, někdo holky, jiný vdolky, já holt pravoúhlé spoje J. Dělám si to domácí fotocestou takže dvouvrstvám se snažím vyhnout – i když už jsem jich taky pár udělal. Ale nějaké problémy s pájením jsem nezaznamenal i když jeden průchod mezi klasickými nožkami DIL beru jako normální.

Tož tak, asi bych to utnul ať se to nerozhoří…

Zdravím

Láďa

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Zdeněk Aster
Sent: Tuesday, October 17, 2023 1:22 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: návrh tišťáků

Mě se to taky nelíbí (a to i když pominu těch 90° který mi přijdou fakt hnusný, ale to je ok náš pocit těch
co děláme 45°), navíc jak třeba spoj navazuje na plošku a zvětšuje ji to taky blbě vypadá a navíc se to
pak může blbě pájet tady se to asi nestane, ale přeci...
Já prostě když nakreslím desku a je vše spojeno. Tak si vždykcy zapnu pak už jen jednu vrstu bez všech
ostatních blbostí a ladím spoje aby to vypadalo.

Autor ať si to nebere nijak zle, ale je nás prostě zatím většina, jasně já vím je to na doma :-) :-)

Zdeněk Aster

Taky se mi vubec nelibi, mam radsi uhlazene spoje a seskupene k sobe tak, aby se veslo co nejvic rozlite medi z obou stran a silne pospojovane prokovy...