OT TME new look and feel

ajtservis info na ajtservis.cz
Úterý Říjen 17 20:22:00 CEST 2023

nevim jestli to jde, ale na tohle pouzivam u tme pdf dokumenty co mi
posilaj.
mam je v jedny slozce, staci zvlast soubory "potvrzeni objednavky xxxx"
a pak acrobatem dam hledat rozsirene v souborech. je to kupodivu rychle
a vzhledem k tomu, ze tme ma misto objednacich kodu ty jejich textove
zkratky, tak i celkem intuitivni/predvidatelne. hned i vidim kdy a
kolikrat jsem to objednaval a posledni dobou i o kolik je DRAZSI :-(.
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Lovosice