OT TME new look and feel

Úterý Říjen 17 20:08:14 CEST 2023

Před více lety jsem ještě zásadnější změnu řešil u Eniky. Na původní
stránce to bylo přehledné, že se tam dalo najít, co k čemu patří. Třeba
ke krabičce na lištu svorky, víčko... nakonec se mnou komunikoval pán ze
soukromého mailu, že nemůže psát z firemního... že on byl u začátků
firmy a jak ten eshop dělali pro lidi. Jenže pak jakýsi manažer tlačil
že to musí být udělané hlavně na efekt a to že se víčko ke krabičce
muselo hledat přes jakési příslušenství, které je k celé typové řadě
těch krabiček, to už neřešil. Takže když objednávám pořád to samé, mám z
dob minulých objednací čísla a to stále funguje. Některé eshopy šly v
"dokonalosti" ještě dál a mají výrobky (kupodivu i součástky) srovnané
podle ceny a podle oblíbenosti. Fakt nechápu, jak takoví obchodníci
mohou fungovat.

Takže v TME ty změny ještě nejsou tak strašné, mohlo to dopadnout hůř.
Spíš mě tam štve, že u součástek od TI nemají datasheety a musím to
hledat buď u TI, u myšáka, u Farnella ... nechápu, proč to jen v TME nejde.

Anděl