Re: OT: Akumulace tepla v písku.. článek na novinkách

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Úterý Říjen 17 13:01:59 CEST 2023

Dalsi ciel bude pomocou slnka rozbijat atomy/stiepit na mensie (
akumulacia), aby sa dali v pripade potreby termojadrovou syntezou zlucovat
a vyrabat teplo
Take male de-slnko a nasledne slnko...
'-)
Dodo

ut 17. 10. 2023 o 8:04 Jan Kuba <honza.kuba na gmail.com> napísal(a):