Re: návrh tišťáků

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Úterý Říjen 17 12:59:02 CEST 2023

Nechtěl jsem bejt první, ale za mě ta deska je hnusná. Minimálně ty cesty
mezi nožičkama IO u mě vzbuzuje vždycky myšlenku na boj s letováním
takových spojů, když jsem kdysi začínal a byly většinou jen jednovrstvé
desky. Dneska bych to dal s TS100 v pohodě, ale třeba právě ta
pravoúhelnost na desce se mi nelíbí.
Dnes není problém udělat dvouvrstvou desku takže mezi nožičkama nemusí jít
vůbec nikde nic. Je ale  fakt že na nějaké estetice spojů vůbec nezáleží,
je to jen takové kecání. Ale když už se to tu nakouslo tak mi to nedalo.