kotel na pelety

Aleš Filip konference.afilip na centrum.cz
Pondělí Říjen 16 14:11:42 CEST 2023

Ahoj,

  Já to budu řídit serverem v Pythonu. Takže si tam naštěstí můžu
naprogramovat co chci. V současné chvíli se snažím zjistit, jestli někdo
neví, jak se chová přímo ten kotel při ovládání externím termostatem.
Pokud bude zatápět a zhášet, tak to budu muset v programu ošetřit, to
nebude asi problém. Ale jestli bude topit na malý výkon stále, a já ho
nebudu moct zhasnout, když nikdo nebude doma, tak to budu muset řešit
jinak.

--
Aleš Filip
/http://xanadu.khnet.info/