kotel na pelety

Aleš Filip konference.afilip na centrum.cz
Pondělí Říjen 16 13:03:38 CEST 2023

Ahoj,

Určitě to zapalování a zhášení ošetřené mít budou. Ale zapálení a
zhasnutí trvá dohromady odhadem tak půl hodiny. A aby to 20minut
zhášelo, potom přijde od termostatu požadavek na znovuzapálení, takže to
bude 10 minut zapalovat, půl hodiny topit, a znovu zhášet, a takhle
stále dokola, tak to by se tomu kotli asi moc nelíbilo. Jak jsem psal v
ztlumí na minimum, a když termostat opět sepne, tak se to zase rozjede
na nastavený výkon. To by bylo rozumnější ale potom by to zase asi
topilo na ten nízký výkon stále.
Asi to budu muset večer vyzkoušet, jak se to bude chovat.

--
Aleš Filip
/http://xanadu.khnet.info/

Původní zpráva od Petr Zapadlo: