wifi spínač (na DIN lištu)

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Pondělí Říjen 16 11:57:32 CEST 2023

Zdravím,

potřeboval bych v rozvaděči spínat několik okruhů a spínače mít
integrované v homeasisstantu.

Ideálně aby to byl hotový kompaktní výrobek, ideálně s nějakým otevřeným
firmware.

Když bych shrnul požadavky od nejdůležitější:

- nesmí to mít ovládání přes cloud

- konfigurace bez účasti výrobce, např nějakou proprietární aplikací do
mobilu

- kompaktní provedení v dizajnu profi výrobku

- upevnění na DIN lištu.

- využití originálního firmware

Líbí se mi třeba  Sonoff Basic, tohle by mohlo splnit požadavky, jen
nevím přesně první 2 body, přes cloud se to asi ovládat nemusí, ale
integrace aplikace ewelink do mobilu  a do HA mě docela odrazuje.
Přinejhorším jsem schopen akceptovat i flash firmware (dělal jsem
několikrát třeba na Tyua Smart Socket - nahrával jsem tam OpenBK).

Máte někdo vyzkoušený nějaký hezký kousek?

Přinejhorším koupím něco takovéhohle:

https://vi.aliexpress.com/item/1005005972342464.html

nahraji do toho EspHome a vytisknu krabičku. Ale kdyby bylo něco
slušného a pioužitelného tak sem s tím.

Díky

Petr