Tvorba stránek

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Pondělí Říjen 16 07:45:54 CEST 2023

Chlapi tohle je první pokus dát vydělat blízkým,
je tu někdo a ideál by byl z Prahy kdo by udělal www stránky ?
Já to umím, jen toho mám moc, stačí podle nějaké šablony.
Já dělám pro SVJ a nechci nic dalšího.
Je to pro dobrého chlapa taxikáře, né prosím pro syna přítelkyně.
Za něho pouze platím jeho průsery, tohle je solidní člověk,
který žil zřejmě ve Švýcarsku, já se s ním znám dobře, jen se prostě
nevyptávám.
Je to přítel kamarádky u mne v domě. Šlo by o doprovázení menších výprav
lidí ze Švajcu. Všechny texty ve Švajc němčině by si dodal sám.
Jen vás zkontaktuji a další je na vás.
Není to žádný budižkničemu. Auto má krásné a levou ruku bych za něho
do ohně dal.
Jindra Polívka