Re: návrh tišťáků

Neděle Říjen 15 09:41:01 CEST 2023

Taky dělám ohyby po 45 stupních, protože to šetří místo. Ale to
zmiňované snížení kapacity mi přijde zcela zanedbatelné. Je úměrné tomu
kousku spoje, který se ušetří.
Podleptání - no možná to může být aktuální, pokud děláte minimální šířky
spojů, které výrobce desek připouští. První prokovený tišťák, který jsem
si nechal dělat, jsem kreslil ještě na pauzák. Nějak to z toho
digitalizovali a vyráběli v Tesle v Bratislavě. Tam jsem měl zase
problémy, když z obdélníkové plošky vycházel spoj šikmo. Někde se to
podleptalo. Od té doby, i když je to spousta let, pokud má spoj z
hranaté plošky odcházet šikmo, dělám ho z rohu.

Anděl