Re: Nízké vodotěsné tlačítko

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Sobota Říjen 14 21:45:27 CEST 2023

Díky za inspiraci s těma DO, to vypadá dobře. Koupím krabičku, vydloubnu
z ní gumu a nemusím čekat na gunu z Ali. A místo mikrospínače bude jen
tlačítková oblast na DPS.

Co se týče těch odkazů, tak (nejen) ty už jsem samozřejmě všechny viděl:-)
A jedno je i to v tý sadě na kterou jsem dával link a mám to znova
objednaný.
V podstatě jde o to, že místo na normální trubce mám jen vlevo, tam bych
v nejhorším dal právě tenhle panýlek. Jenže mě by se líbilo pravej
blinkr ovládat pravým palcem a levej levým. Což ale nejde dohromady s
tím, že vpravo není místo na tyči. Takže plán je tyhle prvky přidělat ke
střední části o prům. 54 mm a použít něco hodně malýho, možná i
nalepenýho vteřiňákem. Ale spíš bych to uchytil společně s panýlkem
světel vepředu, za použití běžného FeZn pásku na trubky.

Jen je škoda, že ta guma v krabičce na DO je černá, takže indikaci budu
muset udělat na tom světle.

Poznámka k obrázku: Ano, pravá strana je opravdu kratší než levá. O
dost. Všim jsem si toho až po několika měsících, takže to ničemu nevadí
a celkový závěr je, že snahu o co nejmenší rozměry oceňuji, protože se
pak všude vejde:-)

PH