Re: Řada reflektůrků mířících různým směrem

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Úterý Říjen 10 10:20:06 CEST 2023

To bude asi zatím nejpravděpodobnější řešení. Resp. protože nejsem
vybaven na výrobu takových bločků, koupím Al pásovinu, ohnu kolem té
trubky 54 mm, nařežu na kousky a z nich vypiluju něco jako klínky, s
jednou stranou vnitřní válcovou a druhou rovnou pod patřičnými úhly, pod
každou LEDku jeden.

PH