DAB modul

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Pondělí Říjen 9 21:16:24 CEST 2023

Tak to asi vypada na rušení od OLED. Včera jsem displej odpojil a vypada
to, že je to stabilní. Ale zatím za to ruku do ohně nedám. Ono se to
tvarilo stabilně třeba v jiné lokalitě... tak uvidím časem. Nicméně displej
asi bude rušit i tak a nebude od věci ho odrusit. Někde jsem viděl schema
(asi herní mini konzole s RP2040) kde byla ve schématu zem od OLED vedená
extra spojem přímo k menici napájení a ještě u toho byla cívka a rezistor.
A byla tam poznámka, že je OLED "super noisy". Teď to nemohu najít.