jak spocitat odpor ze dvou delicu s eliminaci driftu

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Říjen 9 20:10:09 CEST 2023

[preposielam]

Ahoj,

V zadani ale nebolo nic o hodnote rezistorov R1 a R2. Vypocet dole
uvazuje, ze maju rovnaku hodnotu. Len pre istotu :)

R1,2,3 jsou konstatni, Rx se meni (termistor)

Ja som porozumel tak, ze su vsetky tri rovnake... Ale dobre, mozeme to
zovseobecnit a dat vseobecnu prevodovu konstatntu z tych dvoch odporov R1 a
R2. Uvazovana konstanta 2 ma tu vyhodu, ze nemusis v programe pracne
nasobit, ale len urobis rotaciu doprava... Co usetri strojovy cas mcu. A
dalsie plus je fyzika tepla a to, ze pokial das vsetky odpory na termicku
ekvipotencialu, tak uplavaju vsetky tri rovnako. Takze ten pomer bude
vzdy rovnaky. Aspon takto to vidim ja.

A.