RE: [OT] was RE: 3D tisk, nedržící první vrstva

konference na vojtek.biz konference na vojtek.biz
Pondělí Říjen 9 11:33:01 CEST 2023

Super díky

J.V.

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Vojtěch Petrucha
Sent: Monday, October 9, 2023 9:29 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: [OT] was RE: 3D tisk, nedržící první vrstva

zdravim,

kolegove si koupili bambulab p1s, druhy kolega ma bambulab x1

tiskneme na tom ted pomerne hodne krabicek na jeden projekt. z PLA. vyhoda je, ze to tiskne ukrutne rychle, oproti prusovi mk3 treba.

musely se trochu ladit parametry tisku, aby text na spodku krabicky nezpusoboval problemy, ale jak se to vychytalo tak asi ok.

a taky se nechava vrsek odkryty, nejak se to prehrivalo a blbe bralo strunu nebo co..

na te druhe meli take problem, ze se ucpavala tryska taky myslim pri tisku prvni,druhe vrstvy s napisy, nevim jak to vyresili, byl jsem minuly tyden pryc.

kazdopadne minimalne ten PLA to tiskne moc pekne

podle referenci od kamarada z jedne firmy si to tam take chvali, prave kvuli te rychlosti..

v.

> Od: konference na vojtek.biz <mailto:konference na vojtek.biz>
> Komu: "'HW-news'" <hw-list na list.hw.cz <mailto:hw-list na list.hw.cz> >
> Datum: 04.10.2023 15:00
> Předmět: [OT] was RE: 3D tisk, nedržící první vrstva

Kdyz uz chystame flame - mate nekdo zkusenosti s Bambu Lab idealne P1p nebo
P1S Combo
Diky