RE: 3D tisk, nedržící první vrstva

Jan Peterka peterka118 na seznam.cz
Neděle Říjen 8 20:13:47 CEST 2023

Ja pouzivam jakesi lepidlo v takovem tom trojhranku.
Na vselijake plechove podlozky jsem se vyprdnul, jedine ceho jsem tim
docilil bylo, ze jsem kvuli tomu mel blbou první vrstvu protože to bylo
vselijak krive.
Ja mam bed z 3mm AL plosneho spoje a na tom sklo. Nechal jsem ho zakalit,
protože nad cca 120C mi obycejne praskalo.

Tiskarnu mam postavenou pomerne masivne, bed je natvrdo prisroubovany ke
stolku, takze jsem rovinnost seridil jen jednou při stavbe a pak uz do toho
nikdy nemel potrebu drbat.
Nepouzivam zadne sondy, opicarny typu autoleveling apod. takze s temi
krivymi plechy byl problem.
PLA prakticky netisknu, takze si uz nevzpominam jak to na lepidle drzi, ale
co si vybavuju je při tisku na sklo jsem ho musel po kazdem tisku umyt jinak
to nedrzelo.
Delal jsem to acetonem, protože IPA se u nas v drogerii koupit neda a tak ho
setrim pro jiné pouziti.
Lepidlo pouzivam spis proto, ze vytisky z cisteho skla nesly sundat, nez ze
by nedrzely. Bezne mi to vytrhavalo z plochy kusy skla i z toho kaleneho.

-jp-