Re: [OT] Nový Thunderbird - včasné varování před zásahem modernity

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Neděle Říjen 8 14:31:24 CEST 2023

Copak vzhled, toho bych si ani nevšiml, ale horší je ta funkčnost.
Například jsem nepřišel na to, jak poslat/přijmout zašifrovanou zprávu.
Všechny návody jsou pro jakési prastaré verze.
Do těla zprávy by mělo být možné vložit formuli v latexu. Jenže to
stejně nefunguje. Složka hw-list u mne má asi 100k položek. To už je na
něj asi moc, takže když v ní přistane, zobrazí se zprávy někde v půlce a
musím přelistovat ručně na konec. Znovu se mu potvrzuje, že veškeré
změny jsou pouze k horšímu.

Mrazík