[OT] Nový Thunderbird - včasné varování před zásahem modernity

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Říjen 8 13:59:19 CEST 2023

Vydávám výstrahu - pošťák Thunderbird má novou a "vylepšenou, moderní,
dynamickou, intuitivní (a další buzzwordy)" verzi 115 jménem Supernova.
Možná se to někomu bude líbit, mně ale nový "moderní" vzhled přijde o
dost  horší.

Tak vydávám včasné varování, abyste nebyli nepříjemně překvapeni jako já
(nebo jako Izraelci včera) a raději se na to někde podívali předem a
případně neinstalovali.
Škoda, že někdo předem nevaroval mě. Nevím, jestli se dá nějak bez
nebezpečí udělat downgrade a následně zakázat updaty.

Pokud je ale někdo příznivcem kulatého designu a tak, pak tato zpráva
není určena vám a ignorujte ji, prosím.

PL