NVR hikvision DS-7608NI-K2 rozdil zobrazovanych informaci na vystupu VGA / HDMI ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Sobota Říjen 7 17:25:49 CEST 2023

tak vyreseno. na vystupu vga jsem musel znova priradit ty dve kamery v
"zive zobrazeni". vga jsem asi zatim nemel nikdy pouzite, to to mozna
byl nejaky default z vyroby.
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65