jak spocitat odpor ze dvou delicu s eliminaci driftu

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Sobota Říjen 7 00:36:16 CEST 2023

Nějak mi uniká, kde by měla být chyba:-)
Požadováno ze dvou ADC a 3xR vypočítat Rx, odpověď obsahuje ty 2xADC a
3xR, končí ...= Rx
Postup před tím vypadá správně.
Takže už stačí Rx převést na T. Na většinu běžných charakteristik NTC
jsou dostupné standardní tabulky a vzorce.

PH