jak spocitat odpor ze dvou delicu s eliminaci driftu

Libor Konečný support na mikrovlny.cz
Pátek Říjen 6 20:42:04 CEST 2023

Zdravim zdejsi matematiky

Hledam nejaky vzorec pro vypocet odporu Rx (coz neni problem) problem je
ze napeti VCC neni stabilizovane a delice jsou pripojene na VCC.

R1,2,3 jsou konstatni, Rx se meni (termistor)

Mam HW viz nize (dovolil jsem si malou prilohu)

Dva nezavisle AD prevodniky maji interni referenci 4.5V

Ale..... ty vystupy ADC1,2 nejsou vystupy napeti jako takove(nabizelo by
se ADC1 pripojit jako referenci), ale jedna se o hotove HW - dostavam
primo napeti z ADC1 a ADC2 v digitalni forme  -po sbernici UART ve 12bitech.

Ma nekdo tip jak spocitat  RX  s eliminaci fluktuace VCC, tedy abych
dokazal ziskat  konstatni rx i presto,ze se VCC muze menit v rozsahu 4.8
az 6V ?  Asi jsem uz pri patku zamrznul, nic me nenapada.

Dekuji

Libor