NVR hikvision DS-7608NI-K2 rozdil zobrazovanych informaci na vystupu VGA / HDMI ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Pátek Říjen 6 09:56:51 CEST 2023

tak ono je videt vsechno jak ma byt, vcetne dvou kamer. jen dve kamery
nejsou v tech oknech pro zobrazeni. kamery jsou v podstate stejne,
znacka/rozliseni. prepinat muzu je ty dve. pokud kliknu na kameru vlevo
v seznamu, tak se prazdne okno(kde by mela byt videt) ohranici modre,
ale je tam porad jen "+" jako ze pridat. po kliknuti na  "+" tam ale
neni v seznamu zadna kamera k pridani.
kdyz ted k tomu pripojim(paralelne) hdmi lcd, tak vidim normalne 2x2,
vsechny 4 kamery. nejak mi to nedava logiku proc tohle ? :-)
je pravda, ze mozne/nastavene rozliseni lcd neodpovida. ma byt
1920x1080(full hd) a lcd ma 1920x1200. ale to ma i ten lcd s hdmi
vstupem a neni problem.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Lovosice