OT: countryradio na 639 KHz

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Čtvrtek Říjen 5 17:04:02 CEST 2023

Je to celé stejně duchařina, ale aby v těch sluchátkách bylo něco slyšet,
musí jimi téct nějaký nízkofrekvenční proud. Tipoval bych to tak na 0.3
mA.  Minimální citlivost y se dala ověřit generátorem a osciloskopem, třeba
na 1kHz.  Takže při 0.3 mA  a 8 kOhm to je  2.4 V z antény.  Výkon tedy  po
usměrnění detektorem 0.7 mW.  Výstupní impedanci antény neřešte, bude to
stejně zatížené jen těmi sluchátky a diodovým detektorem.   Takže řádově by
to odpovídalo těm předchozím výpočtům.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW

Neobsahuje
žádné viry.www.avast.com
<#m_-7058577150277434354_DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>