www-stranky (transformatory, usmernovace, filt.kondenzatory)

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Středa Říjen 4 14:09:44 CEST 2023

Transformátor je dost široký pojem. Chtělo by to upřesnit co má být
cílem snažení. Zcela jinak se bude navrhovat spínaný zdroj na řádově
desítky kHz s výkonem kolem 1W a 50Hz trafo pro Temelín s výkonem ~1GW.

Mrazík