OT: countryradio na 639 KHz

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Úterý Říjen 3 22:51:40 CEST 2023

Ne, jen se z nějakého záhadného důvodu všechny připomínky k anténě točí
kolem podružného problému získání vodíku, který mám vyřešený a další
rady k němu nepotřebuju:-)

Naopak vyřešeno není:
1. Jaký min. průměr musí mít 100m dlouhý pozinkovaný drát, aby ještě
mohl fungovat jako anténa na SV.
2. Jaký výkon takovou anténou v předmětné lokalitě z uvedeného vysílače
získám.
3. A pak ještě jeden podružný problém, který nechám na dobu, až se
dozvím odpovědi na ty dva:-)

PH