OT: countryradio na 639 KHz

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Neděle Říjen 1 19:04:42 CEST 2023

Prodají - zapůjčí bez problému. Vodík se zaplatíte a za flašku platíte
nájem takže je žádoucí flašku mít co nejméně. Také jsem potřeboval naplnit
čtyři větší balóny a zbytek nebylo k ničemu. Tak jsem tu flašku přepustil
do staré flašky od hasičáku. Mám to teď k dispozici kdykoliv. Sice je tam
vlastně přepuštěná jen polovina toho objemu ale pro mé potřeby to bude na
do smrti