OT: countryradio na 639 KHz

Neděle Říjen 1 09:19:23 CEST 2023

Zaznamenal jsem, že se našlo využití pro náš největší AM vysílač
(stožáry mají výšku 355 m), který už chtěli bourat.

https://www.oviradio.cz/stredni-vlny-praha/

Sice mají jen 20 KW a ten vysílač měl v době své největší slávy 1,5 MW,
ale aspoň mají konečně pořádný kmitočet a nebudou muset na noc snižovat
výkon. Co jsem tak hledal, střední vlny zase postupně ožívají, nejvíc
vysílačů snad má rádio dechovka. Někde z Budějovic se snad dokonce
vysílá v DRM. Kdyby countryradio z Liblice vysílalo v DRM, myslím že by
v pohodě pokrylo celé Česko.

Anděl