Cinske STLinky do kosa was: [OT] Re: Cim naprogramovat nove AVR s UPDI ?

Čtvrtek Listopad 30 21:25:57 CET 2023

Tak na to opravdu nemam cas ani naladu, vzdyt je to neco jako pro kopace
lopata, kdyz se zlomi nebo osoupe, vezme se proste jina :-D
A on do toho hlavne neni dostupny nezasifrovany firmware, ne? To byla
jen ta prehistoricka verze co sla prekvapive dlouho upgradovat.