[OT] Re: Cim naprogramovat nove AVR s UPDI ?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Listopad 30 16:58:29 CET 2023

Já jsem záměrně v původní odpovědi panu ajtservis nemazal ocas,
aby bylo jasné, na co on reagoval. A na co jsem tedy odpovídal.

Napsal jsem svůj názor. Samozřejmě s ním někdo/nikdo nemusí souhlasit.
Už jsem se mockrát v praxi spálil.
Ale nikdy to nebylo proto, že jsem vsadil na "nové".
Zato už víckrát proto, že jsem trval na "starém".

Proto už dneska rád čtu příspěvky od "early adopters", například od
pana Buchty a některých dalších. Na rozdíl od dřívějška, kdy mě takové
informace štvaly, protože jsem chtěl, aby staré pravdy zůstaly platnými
navždy.

A ještě jeden pohled, pak už toho nechám.
Oceňuju (možná na rozdíl od mnohých jiných) odlišný pohled na věc.
Modelový příklad: přijde tady dotaz jak zašroubovat někam šroubek.
Přijdou rady použij takový nebo makový šroubovák atd.
Já osobně ale ocením (možná ještě víc než rady na typ šroubováku) jiný
pohled na věc typu: a je třeba to tam vůbec šroubovat? nedá se to udělat
jinak, třeba tak a tak?

No a podle zásady "co sám rád, to dělej i jiným" v tomto duchu občas
napíšu i tady.

PL