[OT] Re: Cim naprogramovat nove AVR s UPDI ?

Zdeněk Aster zdenek.aster na seznam.cz
Čtvrtek Listopad 30 16:05:05 CET 2023

A nejen programovatelnou logiku rada avr DB ma nejen programovatelnou logiku
Ale i 3 programovatelny analogovy operacni zesilovace, s tim se daji
delat celkem
dost pekne veci, dokonce se daji i kaskadovat za sebe pripojit k AD
prevodniku,
vystup poslat na DAC pripadne na Analogovy komparator....

Zdenek Aster