[OT] Re: Cim naprogramovat nove AVR s UPDI ?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Listopad 30 16:03:07 CET 2023

A v čem se věcně pletu, prosím?

Nové procesory nevedou k jinému stylu myšlení/programování?
Nebo v čem?

Rád si přečtu Váš _věcný_ názor na tuto problematiku.
Jsme v konferenci, kde si (předpokládám) tříbíme své pohledy na technické
(i jiné) otázky. Aspoň já to tak chápu.

A vždy si rád přečtu pohled jiných lidí na nějaký problém. I když s ním
třeba
nebudu souhlasit (jako Vy tak zásadně nesouhlasíte s tím mým, že máte
kvůli tomu potřebu osobního výpadu).
I když s něčím nesouhlasím, ale je to zdůvodněno, tak mě to vždy vede
aspoň k zamyšlení.

Takže se na Vaše protiargumenty těším. A myslím to vážně.
Jako mě k zamyšlení vedl protiargument pana Weka o programovatelné logice,
jejíž přítomnost jsem si v řadě procesorů AVR neuvědomil.

PL