[OT] Re: Cim naprogramovat nove AVR s UPDI ?

Zdeněk Aster zdenek.aster na seznam.cz
Čtvrtek Listopad 30 15:22:10 CET 2023

Tak zrovna já to mám ze zvyku dělám do AVR z doby, kdy zásobník měl jen
dvě místa pro
přerušení to bylo programovací zvěrstvo, ale je fakt že v tom assembleru
to bylo celkem
jedno...

Navíc si rád vše nastavím sám což u ARMu bych potřeboval roky studia
pokud nepoužiju nějaký wizard,
knihovny, ale jasně to je fakt můj problém :-)

Zdeněk Aster