Cim naprogramovat nove AVR s UPDI ?

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Listopad 29 21:58:06 CET 2023

[preposielam]

Ahoj,

No s tím komfortem práce v CodeVision bych tak úplně nesouhlasil. Pokud
se za poslední rok nic nezměnilo, tak to jejich IDE je už hodně
zastaralé. Atmel Studio založené na MS Visual Studiu, nebo IDE odvozená
z Eclipse, jsou ve vývoji o roky dál.

To IDE je snad 25 rokov stare, ale myslim, ze sa s tym da stale robit.

Zajímalo by mě, jak je to s konfigurací těch nových AVR wizardem v CV.
Kvůli tomu jsem si asi před rokem stáhnul nejnovější demoverzi, ale zdá
se, že všechny novinky jsou přístupné jen z placené verze. To mě
donutilo si inicializaci věcí co jsem potřeboval najít v DS a tím další
pokusy s CV skončily...

Podla mna je prave ten wizard to, co je k nezaplateniu. Teda ten treba
vzdy naprogramovat na novo a zrejme si to nechaju zaplatit. Ja som v
tom CV videl robit kolegu pred par rokmi, a bol som tym uchvateny. Za
poobedie naklikal celu aplikaciu, ktoru by som ja robil tri
dni...Takze odvtedy na ten wizard nedam dopustit. Ako to je ale s
najnovsimi AVRxxDA-EAxx to naozaj neviem. V podstate sa v tomto topicu
spolieham na info z hwlistu a par webov. Tymto by som rad aj podakoval
vsetkym za info ku programatoru s UPDI. Ked budem robit novu hw-verziu
teplomeru a bude to na AVR, tak pouzijem ten kit XNANO.

Este raz velmi pekne dakujem vsetkym za info.

Andrej