Re: Chytrý prsten

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Úterý Listopad 28 17:00:19 CET 2023

Nevím proč by měly tří a šestipísmenkové organizace vědět, kdo nebo co
mě nasralo a ještě mi kvůli tomu snižovat šokiální greedit, že mě nasral
pomazaný ouřada. Vždyť to už zavání čtením myšlenek tohle. Neřeknu
připojit si ho na ESP32, ale do gůglu...

Je důležité si uvědomit :)))

.... že prezentované funkce nemusí být zdaleka všechny, ba naopak jich je
velká menšina z toho co to umí. A ještě jim za to zaplatíte, no neber
to, to už není ani double win, ale něco daleko horšího.