Re: Chytrý prsten

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Úterý Listopad 28 13:30:33 CET 2023

Tak jestli se přes to netelefonuje a nemá displej, tak odpadla docela
velká část spotřeby chytrých hodinek.

Možná bych si to i koupil, na rozdíl od těch chytrých hodinek co vydržej
den, prsten v kombinaci s hloupými hodinkami dává smysl. Teda jestli je
možné ho mít na ruce dlouhou dobu, třeba i když je vybitej. Aneb když ho
použiju jeden tejden v měsíci, tak aby se po vybití do příštího použití
neztratil:-) A taky jestli s ním lze třeba 2 hodiny plavat.

PH