Re: Náhrada uložto?

Martin Záruba swz na volny.cz
Neděle Listopad 26 07:46:08 CET 2023

Mám stejný problém třeba s posíláním poptávek. Každou chvíli mě někdo
kontaktuje a nutí mě, albych platil předplatné. Když jim řeknu, že pokud
mě kontakt zajímá, zaplatím (třeba kartou nebo jakkoli jinak) dohodnutou
částku a oni pošlou kontakt na klienta (tedy nemůže se stát, že
nezaplatím), tak to nejde. Chtějí peníze předem za službu, kterou
(možná) využiju za půl roku. Tak je pošlu .......

Model je zjevně postavený na tom, že lidi pošlou peníze, ale službu
nevyužijí. No asi jsem starý a mám divné názory.

Martin Záruba