WiFi v televizi

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Sobota Listopad 25 20:53:05 CET 2023

Já jsem potřeboval zvětšit dostřel u ESP32, pigtail jsem měl, ale U.FL ne -
takže jsem ustřihnul konektor na kabelu, stínění smotal do dvou copánků a
celé to připájel na pájecí plošky U-FL na to ESP32, samozřejmě jsem přehodil
i ten odpor. Všechno dělané nakrátko, takže copánky asi dvoumilimetrové,
jádro taky - no a funguje to, jen se to bude hůř odpojovat.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Jindrich Fucik" <fulda na seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Saturday, November 25, 2023 8:28 PM
Subject: WiFi v televizi

Zdar,

část rodiny, která tráví čas válením-se před televizí si stěžuje, že
televize má špatnou citlivost na WiFi (nemá signál).

V manuálu píšou, že obsahuje WiFi modul GSBWAC72
Ten se dá najít docela snadno v našich servisech:
https://www.ame.cz/Elektronika/Dily-pro-TV-LCD-Monitory/LCD-LED-modul-WiFi-LG-EAT63377302-LG-network-WIFI-module-LGSBWAC72-TWCM-K305D-d30288263

A dá se najít i specifikace:
https://fccid.io/BEJLGSBWAC72/User-Manual/User-Manual-3078784.pdf

Na desce jsou pájecí body pro nějakou variantu U.FL nebo U.FI konektoru.

Taková otázka do pranice - myslíte si, že je reálné prostě připájet
konektor, vrazit do něj antény z nějakého routeru a doufat v úspěch?

Tedy ještě otočit rezistor podle vzoru ESP32.

Pokouším se hledat, kde bych koupil konektory a pak antény a teď koukám,
že otázka spíš bude, jestli uvnitř některého z těchto dvou borců budou
antény na kousku drátu, který půjde oddělit a vnutit do té televize?
https://www.czc.cz/mercusys-mr20/351725/produkt
https://www.czc.cz/xiaomi-mi-router-4a/292345/produkt

Nebo je možnost si koupit antény s pigtailama v číně a začít zkoumat,
kde seženu ten jejich protikus.
https://vi.aliexpress.com/item/1005001692922292.html

Takovou blbost asi nikdo z vás neřešil co?