Arduino a ethernet

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Listopad 25 17:21:33 CET 2023

Těch shieldů je myslím víc typů. Ale IRQ určitě umí každý z nich.

A pokud jde o volání aplikační obsluhy, volané už po přijetí a
zpracování paketu z knihoven IP stacku, tak to se většinou asi řeší
nějakou call-back funkcí.
Tu pak systémová obsluha přijatého paketu na konci zpracování zavolá.
Není to tady možné udělat taky nějak takto?

PL