RS485

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Sobota Listopad 25 13:58:43 CET 2023

Aha, jeden master, viac slave. To by slo tiez, ale dost sa tam potom straca
vyhoda tej duplexnosti, lebo ta linka od slave k mastrovi musi byt nejako
medzi tymi slave zdielana, takze tak ci tak slave musia byt oslovovane
mastrom, a aj priepustnost je takmer rovnako obmedzena ako pri
"jednoparovom" RS485. Ani elektricky tam nejako nevidim vyhody. Ano, mohlo
by to zjednodusit software a vylucit niektore druhy chyb, a povedzme ze by
mohol mat master moznost seknut nejakeho rozkecaneho slave v polke slova
ak by to potreboval... ale to sa mi zda dost okrajova vyhoda.

Asi kvoli tomu to nie je nejako mohutne rozsirene.

wek