Seriova komunikace RS485

Lubor Otta butan na centrum.cz
Sobota Listopad 25 07:54:17 CET 2023

Až tam ten oscil budete mít, tak se zaměřte na to, jestli budič linky nepřechází do vysokoimpedančního stavu i během přenosu dat.
Lubor

__

> Od: "Jirka Mww" <jirka.mww na gmail.com>
> Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
> Datum: 25.11.2023 00:10
> Předmět: Re: Seriova komunikace RS485

Ten osciloskop tam pro jistotu zitra pripojim, ale mam cim dal vetsi podezreni, ze obsluha celkem tri seriovych linek ( ke treti je pripojeno pc, kterym to monitoruji) bude na Arduino Mega asi moc. Jinak ta linka ma ted na stole asi 1,5 metru, takze  tam se toho moc naindukovat nemuze.ist.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list <http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list>