Re: Telefon s rotačním číselníkem na hraní

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pátek Listopad 24 15:52:32 CET 2023

Kolik že máš těch telefonů? 4?
Tak to si skoro můžeš poskládat ta relátka a pořeřit si to vlastní
logikou, není to tak těžké, jen je trochu práce hledání relátek.

Jak to pracuje víš? Nás konferencodárce na to má hezký čtánek:
https://vyvoj.hw.cz/teorie-a-praxe/dokumentace/pulsni-volba-ii.html

Dneska bych asi použil místo relátek jen sériovej odpor a spolehl se na
AD převodník na procesoru.
Ale pokud máš rád "poctivější" řešení, tak tohle je velmi inspirativní:
https://hackaday.io/project/28557-pulse-to-tone-converter
Něco podobného jsem si také v minulosti poskládal, ale já to cpal do
vnitřku telefonu, takže jsem si četl rovnou pulzy na ciferníku.

Podstata je, že detekuješ pulzy a pokud se dopočítáš správnému
telefonnímu číslu, tak relátkem ty dvě linky propojíš.