3D tisk chyby

konference na vojtek.biz konference na vojtek.biz
Pátek Listopad 24 13:10:18 CET 2023

Tohle je divné - zkusil bych přidat na průtoku tryskou. Resp. Možná
vyměnit/vyčistit trysku.
Teď mě napadlo taky by možná stálo za to trochu přitopit - oni ty termistory
občas kecají - na to je nejlepší vytisknout si teplotní věž.
https://www.youtube.com/watch?v=NEnVQKX-_N8

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jiri Foldyna
Sent: Friday, November 24, 2023 12:35 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: OT: 3D tisk chyby

Dobrý den,

mám estetický problém :-)
Při tisku svislých perimetrů (vnější perimetr) v místě švu vznikají dírky
cca 1 mm průměr, 0.5 mm hloubka. Filament Prusament PETG, tiskový profil
standardní (PrusaSlic3r Prusament PETG). Zkusil jsem zakázat retrakci při
změně vrstvy, dírky jsou menší, ale zůstávají. Pátral jsem na webu, ale jsem
spíš zmaten :-) Můžete prosím někdo zkušenější poradit, na co zaměřit
pozornost?

Děkuji
jf