Seriova komunikace RS485

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pátek Listopad 24 13:03:19 CET 2023

Co se oversamplingu týče, tak sériák v AVR standardně vyhodnocuje z
každého bitu 3 hodnoty, střed časového okna pulzu + dvě okolo a výsledek
pak bere podle majority.

Pokud tam nejsou nějaké extrémní rychlosti, tak bych v několika
přerušeních neviděl problém. Přerušení používám by-default, málo kdy mám
jen 2 nebo míň. Typická situace, timer 1 kHz, sériák a ADC. Ale ani když
ADC běží nejrychlejc a timer má 100 kHz, potíže nenastávají.

PH