Cim naprogramovat nove AVR s UPDI ?

Zdeněk Aster zdenek.aster na seznam.cz
Pátek Listopad 24 11:56:44 CET 2023

Ještě to jde určitě z ATTINY817-XMINI, ale to je prašť jak uhoď.
Jinak ADC převodník jsem vžycky záviděl Microchipu, a na AVR jsem
měl strašný problém aby to bylo alespoň trošku přesný, očividně
tyhle nového ho mají po spojení s Microchipem konečne funkční tak
jak bych si to představoval....
Takže ano za mě super ADC vůči kdysi řadám AVR.

Jinak mám pocit, že někde bylo nějaké schéma UPDi programátoru,
jen to nemohu najít, myslím že to šlo přes AVRDUDE....

Zdeněk Aster