Re: Telefon s rotačním číselníkem na hraní

Pátek Listopad 24 09:31:57 CET 2023

Myslím, že nějakou ústřednu jsem někde měl. Na pulsní volbu. Když
nezapomenu, tak se podívám, kde je.

Byla to malá pobočková ústředna, žádné monstrum, taky jsem to chtěl na
hraní pro děti, ale hráli jsme si s tím chvíli a pak to upadlo v zapomnění.

Pavel Kadečka.

čt 23. 11. 2023 v 10:49 odesílatel Ladislav Kručinský <